قیمت،آموزش ساخت و فروش تابلو برق ATS دیزل ژنراتور و کلید اتوماتیک، دستگاه و برد ATS. تابلو ATS تابلو برق کنترل اتوماتیک سیستم برق اضطراری می باشد.
تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS

آسان ژنراتور

تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS
تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS

تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS

قیمت،آموزش ساخت و فروش تابلو برق ATS دیزل ژنراتور و کلید اتوماتیک، دستگاه و برد ATS. تابلو ATS تابلو برق کنترل اتوماتیک سیستم برق اضطراری می باشد.

تابلو برق ATS ژنراتور مخفف چیست

تابلو برق ATS مخفف Automatic Transfer Switch به معنای سوییچ انتقال دهنده اتوماتیک بار می باشد. در محل هایی که تابلو برق کنترل ژنراتور آنها اتوماتیک نیست باید یک اپراتور همیشه مراقب قطعی برق شبکه و بازگشت آن باشد. در این تابلو ها عمل قطع و وصل برق شهر و برق اضطراری بصورت دستی انجام میشود.

تابلو ATS چیست

تابلو ATS تابلویی است جهت کنترل سیستم برق اضطراری ساختمان، بیمارستان، کارخانه و... . همانگونه که گفته شد تابلو ATS عمل انتقال برق مصرف کننده یا بار را به برق شبکه یا ژنراتور کنترل می کند. در تابلو ATS اولویت با برق شبکه شهری می باشد. یعنی مادامی که برق شهر موجود بود ، بار مصرف کننده بر روی آن گذاشته میشود. در صورتی که برق شهر قطع شد تابلو ATS منتظر بالا آمدن برق ژنراتور می باشد.

با پدیدار شدن برق ژنراتور تابلو برق ATS منتظر رسیدن ولتاژ و فرکانس ژنراتور در حدود مجاز میشود. و پس از چند ثانیه که برق ژنراتور ثبات پیدا کرد برق آن را به مصرف کننده انتقال میدهد. عمل قطع و وصل برق در تابلو برق ATS توسط کنتاکتور، کلید بریکر و یا کلید ATS انجام میپذیرد. استفاده از کلید ATS قابل اعتماد ترین روش است. چرا که اگر برق شبکه با سیستم برق اضطراری تداخلی پیدا کنند احتمال دارد فاجعه بزرگی رخ دهد.

کلید های بریکر در ساخت تابلو ATS  بسیار پر کاربرد می باشند. چرا که هم کنترل در برابر اتصالی را دارند ، هم عمر آنها بالاتر است و هم قدرت قطع برق در برابر اتصال کوتاه شدن آنها بسیار زیاد است. همچنین رنج آنها نامحدود است ولی کنتاکتورها نهایتا تا 800 آمپر ساخته میشوند. کنتاکتو 800 آمپر نیز طبق استانداردهای شرکت توزیع برق نهایتا میتواند در مدار 400 آمپری بصورت دائم کار، کار کند.

ساخت تابلو ATS

نحوه کار سیستم کنترل سوئیچ انتقال خودکار (ATS):
به طور معمول ، برق شبکه توسط شرکت توزیع برق منطقه ای تأمین می شود. هنگامی که برق شبکه قطع است ، برق از یک ژنراتور می تواند به صورت دستی یا به صورت خودکار از طریق سوئیچ ATS به مصرف کننده منتقل شود. کار اصلی سوئیچ های انتقال اتوماتیک یا ATS ، توزیع مجدد برق از شبکه به منبع پشتیبان برق است. این مقاله چگونگی هدایت کنترل پنل سوئیچ انتقال اتوماتیک را توضیح می دهد.

سیستم کنترل پنل(برد) سوئیچ انتقال همان چیزی است که باعث می شود تابلو برق به طور خودکار چنج شود. سوئیچ های انتقال دستی توسط پرسنل در محل کار کنترل می شوند. و در مواقعی استفاده می شوند که بار از نوع اضطراری نیست و نیاز به ترمیم فوری منبع تغذیه برق دارد. با یک سوئیچ انتقال خودکار ATS ، خرابی های برق بلافاصله شناسایی می شوند و انتقال از برق شبکه به برق ژنراتور پس از یک تاخیر کوتاه انجام میگردد.

وظیفه برد کنترل تابلو ATS ژنراتور این است که یک خرابی برق را تشخیص داده و مراحل را برای استارت موتور ژنراتور نو یا دست دوم آغاز کند. هنگامی که ژنراتور به ولتاژ و فرکانس صحیح رسید ، سیستم کنترل به سوئیچ ATS فرمان میدهد تا بار از منبع عادی برق به ژنراتور منتقل شود. مهندسی پشت ساخت سوئیچ انتقال اتوماتیک ATS کاملاً پیچیده است زیرا تأخیر زمان و سایر اجزای آن نقش مهمی در بالا آوردن برق اضطراری فوری دارند.

قیمت دستگاه ATS

سنجش فرکانس و ولتاژ: یکی از کارکردهای اصلی برد کنترل ATS ، تشخیص افت ولتاژ یا خرابی کامل منبع عادی برق(برق شبکه) است. به طور کلی ، تمام مراحل کنترل می شوند. محدوده مجاز ولتاژ تنظیم می شوند. اطلاعات ولتاژ و فرکانس توسط سنسورهای موجود در برد کنترل تابلو ATS سنس می شوند. حداقل ولتاژ و فرکانس باید قبل از انتقال بار به ژنراتور نو یا دست دوم بدست آید. تا اطمینان حاصل شود که دیزل ژنراتور توانایی پذیرش بار را دارد.
تأخیر زمان در برد های کنترل و توزیع دیجیتال تابلو ATS:
سوئیچ های ATS با طیف گسترده ای از تایمرهای تأخیر زمان ارائه می شوند. قابلیت تأخیر زمانی یک ویژگی ضروری برای سوئیچ انتقال اتوماتیک ATS است. آن به دلیل وجود آلارم کاذب در برق شبکه می باشد. فقدان تأخیر زمانی باعث قطع شدن بریکر در هرگونه نوسان عادی لحظه ای می شود که می تواند باعث استارت کاذب موتور شود. و در نتیجه بار را منتقل می کند. این تاخیر بین 0-6 ثانیه است که یک ثانیه رایج ترین تنظیم آن است.

تأخیر باید به اندازه کافی کوتاه باشد تا ضمن تهیه استانداردهای شرکت برق و نظام مهندسی ، برق اضطراری یا امرجنسی را به موقع وصل کند. مهندس موسوی ، مدیر فروش ژنراتور در آسان ژنراتور ، اظهار داشت كه بسیاری از شركت ها برای جلوگیری از هرگونه تاخیر در زمان ، از ups نیز استفاده می كنند. پس از برقراری مجدد برق شبکه، تأخیر زمانی دیگر لازم است تا از ثبات آن اطمینان کافی داشته باشیم.

به طور معمول ، این تاخیر بین صفر تا سی دقیقه است. در صورت عدم خاموشی دیزل ژنراتور ، برد کنترل تابلو ATS باید به طور خودکار از این خطا عبور کند و برق شهر را به مصرف کننده متصل نماید. سومین تأخیر زمانی متداول شامل دوره خنک سازی موتور است. در طی این مدت ، دیزل ژنراتورها قبل از خاموش شدن موتور ، بدون بار کار می کنند.

در بیشتر موارد معمولاً مطلوب است که به محض تجاوز ولتاژ و فرکانس برق شهر از حدود مجاز، بار به ژنراتور اضطراری منتقل شود. با این حال ، در برخی شرایط ، کاربران می خواهند سوئیچ های انتقال بار تابلو ATS را بصورت دستی روی ژنراتور بگذارند.

قیمت کلید اتوماتیک ATS

نقطه اتصال کنترلر موتور ژنراتور:
کنترلر ها شامل یک ترمینال اتصال و نمایشگر هستند که نشان دهنده خرابی برق شبکه است. در بیشتر طراحی های مدرن ،کنترل بریکر برق شبکه یک کنتاکت عادی بسته است که با وصل شدن برق شبکه بریکر آن فورا بسته می شود. برای اطمینان از عدم خرابی مدار تابلو ATS باید سرویس و نگهداری منظم روی آن انجام شود. در بعضی از سوئیچ های انتقال تابلو ATS شماره تماس با پشتیبان وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هیچ نگرانی وجود ندارد.

سوئیچ ATS

تست سیستم کنترل تابلو ATS:
آزمایش دوره ای باید یک بخش منظم در حفظ سیستم برق اضطراری باشد. کلیه سیستم های کنترل برق اضطراری باید یک سوییچ تابلو ATS را که به صورت دستی کار می کند ، برای شبیه سازی خرابی برق شبکه جهت تست عملکرد داشته باشند. کنترل های شرح داده شده در این مقاله استاندارد عملکرد سوئیچ انتقال اتوماتیک ATS را بیان میکنند. دستورالعمل شرح داده شده باید حداقل استانداردی باشد که کاربران قبل از خرید سوئیچ انتقال اتوماتیک باید در نظر بگیرند.

تعدادی سیستم کنترل خاص شما برای کنترل انواع مصرف کننده ها در دسترس است. بهتر است با یک پیمانکار برق صحبت کنید تا مشخص شود کدام سیستم کنترل متناسب با نیازهای خاص شما است.
ارجاع شده: داغرتی ، هربرت. 'سوئیچ های انتقال خودکار' ص. 190،200 تولید برق 4 در سایت. بوکا راتون ، فلوریدا: انجمن سیستم های تولید برق ، 2006

قیمت تابلو چنج آور

جهت استعلام قیمت تابلو برق چنج آور و ATS با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید. ما این تابلو ها را در عرض یک هفته میتوانیم بسازیم.

نقشه مدار فرمان و قدرت تابلو برق ATS در زیر آمده است:

قیمت تابلو چنج آور-سوئیچ ATS-قیمت کلید اتوماتیک ATS-ساخت تابلو ATS-تابلو ATS چیست-تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS - نقشه مدار فرمان و قدرت تابلو برق ATS - تابلو برق ATS ژنراتور مخفف چیستقیمت تابلو چنج آور-سوئیچ ATS-قیمت کلید اتوماتیک ATS-ساخت تابلو ATS-تابلو ATS چیست-تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS - نقشه مدار فرمان و قدرت تابلو برق ATS - تابلو برق ATS ژنراتور مخفف چیستقیمت تابلو چنج آور-سوئیچ ATS-قیمت کلید اتوماتیک ATS-ساخت تابلو ATS-تابلو ATS چیست-تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS - نقشه مدار فرمان و قدرت تابلو برق ATS - تابلو برق ATS ژنراتور مخفف چیستقیمت تابلو چنج آور-سوئیچ ATS-قیمت کلید اتوماتیک ATS-ساخت تابلو ATS-تابلو ATS چیست-تابلو ATS دیزل ژنراتور_نقشه مدار فرمان تابلو ATS - نقشه مدار فرمان و قدرت تابلو برق ATS - تابلو برق ATS ژنراتور مخفف چیست

با تشکر ، شرکت آسان ژنراتور فعال در زمینه دیزل ژنراتور، برق صنعتی(تابلو برق) و اضطراری می باشد.

به روز رسانی 99/4/15

jhfg, fvr شفس


لطفا جهت دریافت کاتالوگ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

برچسب ها مقاله برق

رفیعی
تاریخ ثبت نظر: 1399/03/12
خیلی علی بود ممنون از شما من در کارخانه کارمیکنم که بادیزل کامینز کار دارم ومدل ژنراتوراستامفورد هستش ومیخواستم اگه لطف کنین کار بااین ژنراتور رو برای تعمیرات برقی راهنمایی کنید ممنون از لطفتون