ژنراتور بی صدا یا سایلنت ژنراتوری است که بوسیله کانوپی و منبع سایلنت ساخته شده است تا بدون ایجاد سرو صدا کار کند.
قیمت دیزل ژنراتور سایلنت_ژنراتور برق گازی سایلنت

آسان ژنراتور

قیمت دیزل ژنراتور سایلنت_ژنراتور برق گازی سایلنت
قیمت دیزل ژنراتور سایلنت_ژنراتور برق گازی سایلنت

قیمت دیزل ژنراتور سایلنت_ژنراتور برق گازی سایلنت

ژنراتور بی صدا یا سایلنت ژنراتوری است که بوسیله کانوپی و منبع سایلنت ساخته شده است تا بدون ایجاد سرو صدا کار کند.

فروش دیزل ژنراتور سایلنت

شرکت آسان ژنراتور تولید کننده و وارد کننده انواع دیزل ژنراتور سایلنت می باشد. قیمت ژنراتورهای سایلنت از چند میلیون تومان تا چند میلیارد تومان بسته به ظرفیت و کیفیت آنها متفاوت است. جهت مشاوره رایگان، خرید و استعلام قیمت انواع دیزل ژنراتور بی صدا با واحد ما تماس حاصل فرمایید. اگر میخواهید ژنراتور سایلنت بخرید این مقاله اطلاعات بسیار خوب علمی و عملی به شما می دهد.

ژنراتورهای سایلنت و نرخ صدای تولیدی آنها: 

نرخ صدای تولیدی دیزل ژنراتور با واحد دسیبل سنجیده میشود. درجه بندی کانوپی سایلنت ژنراتور و سوپر سایلنت معمول ژنراتور عبارتند از:

  • درجه صنعتی - کاهش نویز خروجی از 15 تا 20 دسی بل
  • کلاس مسکونی (ساختمان) - کاهش نویز خروجی از 20 تا 25 دسی بل
  • درجه بحرانی - کاهش نویز خروجی از 25 تا 32 دسی بل
  • درجه فوق العاده بحرانی - کاهش سر و صدای خروجی 30 تا 38 دسی بل
  • بیمارستان - کاهش نویز اگزوز 35 تا 42 دسی بل
  • بیمارستان Plus Grade - کاهش نویز خروجی از 35 تا 50 دسی بل
  • درجه حداکثر - کاهش سر و صدای خروجی از 40 تا 55 دسی بل
  • Super Extreme (درجه بینهایت) - کاهش سر و صدای خروجی از 45 تا 60 دسی بل

ژنراتور سایلنت چیست

فروش دیزل ژنراتور سایلنت - قیمت دیزل ژنراتور سایلنت - ژنراتور برق گازی سایلنت

سروصدای دیزل ژنراتور ها بسیار گوش خراش است و ایجاد سردرد می نماید. جهت بی صدا نمودن ژنراتور از روش های کاهش صدا استفاده میشود. از آنجا که بیشترین صدای تولیدی ژنراتور از اگزوز آن بیرون می آید لذا اولین روش استفاده از منبع اگزوز سایلنت است. موتور دیزل ژنزاتور نیز بخاطر لرزش زیاد، ایجاد نویز صوتی زیادی میکند. لذا جهت کاهش صدای آن از محفظه ای به نام کانوپی سایلنت استفاده میشود که ژنراتور در آن قرار میگیرد.

قیمت کانوپی سایلنت دیزل ژنراتور بسته به ابعاد و کیفیت آن از یکی دو میلیون تا صد میلیون تومان نیز خواهد بود. داخل کانوپی سایلنت ژنراتور از منبع اگزوز سایلنت نیز باید حتما استفاده کرد. وگرنه هزینه ها بر باد رفته است. قیمت انبار اگزوز ژنراتور مانند کانوپی از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان خواهد بود. قیمت آن بستگی به قطر لوله اگزوز و کیفیت صدای خروجی مورد انتظار دارد.

ژنراتور دیزل یا دیزلی سایلنت

کلمه ژنراتور سایلنت را بسیار زیاد شنیده اید. طبق اظهارات بالا ، مگر اینکه شما واقعاً صنعت گر باشید وگرنه کمتر کسی می داند که چگونه کار می کنند یا چه انتظاری از آنها دارد. ساخت ژنراتور سایلنت نیاز به تجربه و علم دارد.

چگونه یک ژنراتور بدون صدا کار می کند:
صدای ژنراتورها - بخصوص ژنراتورهای دیزل بدون کانکس یا کانوپی- بسیار بلند هستند. آنقدر بلند که کار در مجاورت آنها می تواند باعث کم شنوایی شود. مگر اینکه تجهیزات محافظ پوشیده شده باشند و صدا می تواند آنقدر بلند باشد که آنها یک مشکل اساسی برای مشاغل و رهگذران اطراف ایجاد کنند. در نتیجه ، قوانین و مقرراتی به تصویب رسیده است که اطمینان حاصل شود که هر ژنراتور برق قابل حمل یا "اضطراری" فقط یک سر و صدای "قابل قبول" تولید کند.

یک ژنراتور سایلنت در داخل یک محفظه کاهنده صدا یا کانوپی ژنراتور کار می کند.

ژنراتور گازی بی صدا قیمت

ژنراتور های گازی یا گاز سوز غالبا صدای کمتری نسبت به ژنراتور های دیزلی تولید میکنند. لذا سایلنت سازی ژنراتور های گازی کاری راحت تر است.

چه چیزی در کانوپی ژنراتور سایلنت بکار می رود؟
در بیشتر کانوپی های بدون صدا یا ژنراتورهای سایلنت از مواد کامپوزیتی استفاده می کنند. مواد کامپوزیتی به طور معمول لایه هایی از مواد سخت هستند که قصد دارند انرژی صوتی را در داخل کانوپی منعکس کنند .همچنین لایه هایی از مواد نرم (ابر)، متخلخل (شانه تخم مرغی) و انعطاف پذیر که در واقع آن انرژی صوتی را جذب می کنند و آن را به گرما تبدیل می کنند.

با این حال ، فرکانسهای مختلف توسط مواد مختلف بهتر یا بدتر جذب می شوند. "ماده A" ممکن است در جذب فرکانسهای بالا بسیار عالی ، اما در فرکانس پایین ضعیف باشد. "ماده B" ممکن است در جذب فرکانسهای کم تا متوسط ​​عالی باشد ، اما در فرکانس های بالا بدرد نخور است. به همین دلیل است که بیشتر تولید کنندگان مدرن دیزل ژنراتور سایلنت از چندین لایه از انواع مختلف مواد استفاده می کنند.

صدا با فرکانس بالا به طور معمول توسط مواد پر منفذی که می توانند این امواج کوچک را به عمق مواد منتقل کنند ، جذب می کنند و آنها را پراکنده و جذب می کنند. صدای فرکانس پایین یک چالش بسیار متفاوت است. این امواج گاهی اوقات توسط لایه های سنگین به سادگی در برابر حرکت توقف میکنند یا جذب می شوند. اما بهترین نتیجه با مواد سبک وزن با استفاده از تکنیک جیب هوا ‘air pocket’ حاصل می شود.

پانل های نازک حاوی مواد کاهنده صوت توسط شکاف های هوایی کم عمق در ورودی هوای کانوپی ژنراتور، کار می شوند. این ترتیب با استفاده از یک اثر رزونانس باعث می شود صدای فرکانس پایین به یک سطح بالاتر و واضح تر تبدیل شود. این صدا با فرکانس بالاتر می تواند توسط مواد متخلخل موجود در درون کانوپی سایلنت ژنراتور جذب شود. مواد و تکنیک های لایه بندی مورد استفاده بستگی به محدوده فرکانس تولیدی دارد.

البته همه ژنراتورها یکسان نیستند. یک ژنراتور سایلنت باید برای یک کلاس خاص و نوع ژنراتور ساخته شود. تا اطمینان حاصل شود که ژنراتور بی صدا در حد امکان ممکن است در جذب دامنه دقیق صوتی که آن مجموعه تولید می کند ، تأثیر داشته باشد.

دیزل ژنراتور برق اضطراری خانگی بدون صدا

منبع اگزوز در دنیای ژنراتورها ، همان عملکردی را برای موتورهای دیزلی انجام می دهد که صدا خفه کن برای موتورهای خودرو انجام می دهد. هر دو باعث کاهش میزان سر و صدا و میزان انتشار گازهای خروجی در هنگام احتراق می شوند.

سه طرح اصلی از سایلنسرهای اگزوز وجود دارد:

  • عملکرد سایلنسر انفعالی - ساختار داخلی شامل سه محفظه است که به وسیله یک لوله به یکدیگر متصل می شوند. سر و صدای اگزوز ژنراتور بین محفظه ها باعث کاهش نویز خروجی می شود. برای کاهش نویز با فرکانس پایین تا متوسط استفاده می شود.
  • صداگیرهای جاذب - در ساخت این صدا خفه کن ها از عایق پشم شیشه یا عایق شیشه ای E تشکیل شده است. هنگام عبور دود از عایق ، سر و صدای اگزوز ضعیف می شود. این روش برای کاهش امواج صوتی با فرکانس بالا استفاده می شود.
  • سایلنسر ترکیبی - همانطور که گفته شد ، در ساخت این سایلنت کننده های ژنراتور روش انفعالی و جاذب را ترکیب می کنند. مواد جاذب صدا در طراحی منبع سایلنت انفعالی ژنراتور قرار گرفته است. این امر باعث می شود که کلیه فرکانسهای نویز کاهش یابند.

صدا خفه کن ها باید دستورالعمل انجمن ملی حفاظت از آتش (NFPA) را رعایت کنند. هنگامی که یک ژنراتور در یک محیط قابل احتراق فعالیت می کند ، باید تغییراتی در سیستم اگزوز ایجاد شود تا اطمینان حاصل شود که جرقه های حاصل از فرآیند احتراق به بیرون وارد نمی شوند. صدا خفه کن های خاموش کننده جرقه به طور کلی استوانه ای شکل و اصلاح شده هستند.

این اجازه می دهد تا جرقه های کربن در قسمت خاموش کننده انبار اگزوز داخل یک جعبه جمع شوند. جعبه جمع آوری باید به عنوان بخشی از برنامه نگهداری تمیز شود. گازهای خروجی می توانند به دمای حداکثر 1400 درجه فارنهایت برسند. این گازها اغلب به جو منتقل می شوند. قبل از انتقال به اتمسفر ، از صدا خفه كن حرارتی استفاده می شود.

چگونه می توان نویز ژنراتور را تعیین کرد

صدای ژنراتور چقدر بلند است؟ سطح صدا به طور کلی در واحد دسی بل (dB) اندازه گیری می شود. به طور کلی ، هر صدای بالاتر از 80dB "بلند" است. سطح صدا در محدوده 100-125 دسی بل معمولاً "ناراحت کننده" تلقی می شود. و این سطح در واقع برای بیشتر افراد در حدود 140 دسی بل کاهش می یابد. سر و صدایی که یک ژنراتور ایجاد می کند می تواند در مقیاس خطی اندازه گیری شود (dB (L.

مقیاس خطی همه فرکانس ها را به طور یکسان میسنجد؛ یا در مقیاس شنیداری - (dB (A - که فقط صداهایی که گوش انسان به طور معمول می توانند تشخیص دهند در نظر گرفته می شود. (dB(A مفیدترین مقیاس برای استفاده در یک ژنراتور بدون صدا است.

کانوپی یا کانکس ژنراتور سایلنت چقدر می تواند صدای تولید شده موتور دیزل را کاهش دهد؟

البته بین اینکه چه میزان کاهش نویز از لحاظ تئوری امکان پذیر است و چه مقدار از نظر عملی امکان پذیر است ، تفاوت وجود دارد. به طور کلی کاهش 40 دسی بل (A) حد بالایی که برای یک کانوپی پیش ساخته صوتی معمولی وجود دارد  عملی است. با این حال ، اگر به کاهش بیشتری نیاز دارید ، تخصص ما در دهه گذشته این امکان را فراهم می کند . اما هزینه اضافی ، وزن و دشواری نصب می تواند این کار را برای برخی از کار ها غیر عملی کند.

چگونه می توانم بهترین کانوپی را برای استفاده ژنراتور سایلنت خود پیدا کنم؟

ساخت کانوپی سایلنت

با متخصصان ما مشورت کنید! از طریق واتساپ یا ایمیل به ما پیام بفرستید یا مستقیماً با شماره های شرکت تماس بگیرید. ما خوشحال می شویم تا در مورد نیازهای شما و نیازهای پروژه شما صحبت کنیم. مهم نیست که چقدر توان نیاز دارید یا مشخصات کاهنده صدا را لازم دارید ، ما می توانیم در یافتن ژنراتور سایلنت مناسب با قیمت مناسب به شما کمک کنیم.

باتشکر، شرکت آسان ژنراتور فعال در زمینه دیزل ژنراتور و برق صنعتی. به روز رسانی 99/9/17

ndcg Ckvhj,v shdgkj


لطفا جهت دریافت کاتالوگ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

برچسب ها _