مزایای خرید دیزل ژنراتور دست دوم-فروش انواع برندهای دیزل ژنراتور در انواع توانها.
دیزل ژنراتور استوک_دیزل ژنراتور دست دوم فروشی قیمت

آسان ژنراتور

دیزل ژنراتور استوک_دیزل ژنراتور دست دوم فروشی قیمت
دیزل ژنراتور استوک_دیزل ژنراتور دست دوم فروشی قیمت

دیزل ژنراتور استوک_دیزل ژنراتور دست دوم فروشی قیمت

مزایای خرید دیزل ژنراتور دست دوم-فروش انواع برندهای دیزل ژنراتور در انواع توانها.

ژنراتور دیزلی استوک

مزایای خرید دیزل ژنراتور برق دست دوم: شرکت آسان ژنراتور نزدیک به 15 سال است که با تهیه تجهیزات تولید برق جدید و باکیفیت (یعنی تابلو برق ژنراتور اتوماتیک ، ups ها و ژنراتور دست دوم و نو صنعتی) به مشتریان کمک می کند. یکی از مزیت های اصلی خرید دیزل ژنراتور استوک ،در دسترس بودن فوری است. همچنین ، دیزل ژنراتور های استوک دست دوم تقریباً همیشه دارای قیمت خرید پایین تر از ژنراتورهای جدید هستند.

یکی دیگر از جنبه های مهم که خریداران دیزل ژنراتور دست دوم باید در نظر داشته باشند تمام تجهیزات مورد نیاز ژنراتور استوک است که در این دستگاهها گنجانده شده است. گزینه هایی مانند برد های کنترل پیشرفته ، کانوپی های سایلنت ، مخازن سوخت ، شارژرهای باتری و غیره. اینها چند نمونه از مواردی است که در صورت سفارش ژنراتور جدید از یک فروشنده ، معمولاً به عنوان لوازم جانبی فروخته خواهد شد.

لطفا جهت استعلام قیمت و موجودی، درخواست ژنراتور استوک خود را در واتساپ به شماره 09339546658 ارسال نمایید تا ما با محاسبه قیمت به روز پیش فاکتور شما را ارسال نماییم.

قیمت دیزل ژنراتور استوک

خرید هر نوع دیزل ژنراتور استوک می تواند یک واقعه استرس زا باشد. در این مقاله ملاحظات اساسی برای تصمیم گیری در مورد ژنراتور نو در مقابل دیزل ژنراتور دست دوم ، نحوه ارزیابی نوع مصرف خود و بینش در مورد این متغیرها ارائه شده است تا بتوانید بهترین تصمیم را برای سازمان ، تجارت یا تأسیسات خود بگیرید.

مزایای استفاده از دیزل ژنراتور برق استوک شرکت آسان ژنراتور

  • در دسترس بودن فوری - آماده ارسال اکنون
  • ارزان تر از جدید
  • شامل مایحتاج از قبل بسته بندی شده است.
  • دیزل ژنراتور دست دوم ارزش دارایی را بهتر از نوی آن نگه می دارد.(چرا که میتوانید دیزل ژنراتور استوک را همان قیمت بفروشید).

ژنراتور برق استوک-ژنراتور گازی استوک-قیمت دیزل ژنراتور استوک-ژنراتور دیزلی استوک-دیزل ژنراتور استوک_دیزل ژنراتور دست دوم فروشی قیمت-مزایای خرید دیزل ژنراتور دست دوم-فروش انواع برندهای دیزل ژنراتور استوک-

ژنراتور گازی استوک

همیشه خوب است بدانید که قبل از خرید دیزل ژنراتور استوک ، چه راهکاری را برای حل نیازهای خود انتخاب می کنید. این به شما کمک می کند تا گزینه های مناسب را برای مقایسه کردن ترسیم کنید. مقایسه مستقیم ژنراتورهایی که دارای ویژگی های مختلف ، مدل ها ، ساعت ها و طول عمر ها و درجات مختلف تست و خدماتی که ارائه می دهند می تواند دشوار باشد.

ملاحظاتی از قبیل آنچه شما از تجهیزات استفاده می کنید ، الزامات خاصی که ممکن است در آن داشته باشید ، مکان فیزیکی (مکانی که دیزل ژنراتور استوک در آن استفاده خواهد شد) و چند ساعت در روز ، محل شبکه و دسترسی به سوخت، متغیرهایی هستند که باید برای آنها حساب شود .
انواع دیزل ژنراتور دست دوم: انواع مختلفی از دیزل ژنراتورهای استوک برای خرید در دسترس است. و دلایل زیادی برای در نظر گرفتن خرید دیزل ژنراتور دست دوم وجود دارد. چند بخش از صنعت، که می توانند از مزایای دیزل ژنراتور استوک استفاده کنند عبارتند از:

  • ساخت و ساز -بکسل های بتونی ، تراکتور ، بولدوزر ، گریدر ، غلطک ارتعاشی ، و جرثقیل نمونه هایی از برخی قطعات هستند که از فعالیت های ساختمانی پشتیبانی می کنند. ژنراتورهای دیزلی استوک به تأمین برق بسیاری از اینها کمک می کنند.
  • صنعت - دستگاههای کنترل عددی رایانه ای (CNC) ، دستگاههای حرارتی ، چرخهای چرخشی ، ماشینهای فرزکاری ، کمپرسور هوا کارخانه و ماشین آلات اتوماسیون و فرایند روباتیک.
  • تولید برق - ژنراتورهای دیزلی دست دوم در ساختمانهایی که نیاز به برق اضطراری و یا امرجنسی دارند استفاده می شوند. آنها همچنین در لوکوموتیوها و تجهیزات دریایی برای تامین نیروی الکتریکی کشتی ها استفاده می شوند.

ژنراتور برق استوک

تعویض ژنراتور کارخانجات و ساختمان های قدیمی مستهلک با یک دیزل ژنراتور دست دوم در بسیاری از موارد بصرفه تر از انجام تعمیرات است. مثلا چند روز پیش هزینه اورهال یک دیزل ژنراتور کاترپیلار را محاسبه نمودیم و دیده شد که هزینه تعمیرات و لوازم مکانیکی آن از خرید یک موتور نو گرانتر خواهد شد !. چه برسد به خرید یک دیزل ژنراتور استوک جایگزین.surprise

ملاحظات مربوط به دیزل ژنراتور دست دوم:

ساعات کارکرد پایین

انتخاب ظرفیت مناسب دیزل ژنراتور استوک اولین گام برای خرید مناسب ماشین آلات برای کار است. "ابزار مناسب برای شغل مناسب" هنوز مفهومی است که باید مورد استفاده قرار گیرد. پایین بودن ظرفیت دیزل ژنراتور استوک برای کارهای مورد نیاز می تواند عمر آن را کاهش داده و زمان پایان عمر آن را افزایش دهد. میتوانید از نرم افزار محاسبه ظرفیت دیزل ژنراتور ما استفاده کنید: نرم افزار محاسبه ظرفیت ژنراتور

موارد زیر به انتخاب مناسب دیزل ژنراتور استوک کمک خواهد کرد:

  1. اطمینان حاصل کنید که فروشنده معتبر است. توزیع کنندگان و شرکت هایی که خدمات کامل ژنراتور را بصورت تخصصی ارائه می دهند ، مکان خوبی برای شروع هستند.
  2. ساعت کارکرد یا کیلومتر موتور را روی دیزل ژنراتور استوک بررسی کنید. ساعت کار کم می تواند نشانگر استفاده و اصطحلاک کم می باشد. ژنراتورهای اضطراری فقط در هنگام قطع برق کار می کنند. ساعات کم کارکرد در این ژنراتورها معمول است.
  3. سابقه نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور دست دوم را بررسی کنید. یک دیزل ژنراتور استوک مناسب دارای خرابی های احتمالی کمتری است و ارزش آن را حفظ می کند. سوابق تعمیرات دیزل ژنراتور استوک نشان دهنده وضعیت تجهیزات است.
  4. در خرید از وب سایت های حراج مانند دیوار و شیپور مراقب باشید - بارها این دیزل ژنراتورهای دست دوم به دلایل بد فهرست شده اند و مشکلی در آنها وجود دارد که میخواهند آنها را بفروشند. همانگونه که گفته شد هزینه تعمیرات بعضی از دیزل ژنراتور ها از خرید یک موتور نو گرانتر خواهد شد.
  5. بازرسی توسط مهندس واجد شرایط یا متخصص دیزل ژنراتور استوک گام مهمی است. آنها می توانند توانایی و شرایط دیزل ژنراتور دست دوم را تعیین کنند. آگاهی از تعمیر قریب الوقوع و تعیین عمر باقی مانده ژنراتور می تواند خریدار را از خرید بد نجات دهد. میتوانید جهت کارشناسی از ما کمک بگیرید. جهت خرید یک دستگاه چند میلیونی تا چند میلیاردی یکی دو میلیون هزینه جهت کارشناسی چیزی نیست که نخواهید ریسک کنید.
  6. موجودی و قیمت قطعات دیزل ژنراتور استوک را بررسی کنید.
  7. تعمیرکارهای دیزل ژنراتور دست دوم مورد نظر را شناسایی کنید.

انتخاب آگاهانه ،دیزل ژنراتور استوک بسیار مهم است. برای به دست آوردن اطلاعات دیزل ژنراتور دست دوم از تمام منابع علمی و کاتالوگ های دستگاه استفاده کنید. تجهیزات تولید شده توسط تولید کنندگان مختلف را کاوش کنید. در طی مرحله بازرسی ، حتماً به شرکت تولید کننده مراجعه کرده و اطلاعات موتور و ژنراتور دست دوم را مشاهده و بازرسی کنید.

انتخاب صحیح فروشنده دیزل ژنراتور استوک
خدمات و عرضه قطعات دیزل: دیزل ژنراتور دست دوم با توان مشابه، توسط بسیاری از فروشندگان ارائه می شود. با این وجود ، بیش از یک نوع فروشنده ژنراتور استوک وجود دارد. تمام شرکت های دارای پتانسیل برای خرید دیزل ژنراتور دست دوم را بررسی کنید. نکاتی را که باید به خاطر بسپارید:

  • شرکتها معمولاً هنگام ورشکستگی ، تجهیزات خود را می فروشند. به این معاملات دقت کنید. اگر شرکتی با مشکلات مالی روبرو است ، ممکن است نتواند تجهیزات مورد نیاز خود را تعمیر و نگهداری کند. پس از خرید ، ممکن است آن شرکت برای سؤال یا موارد دیگر در دسترس نباشد.
  • برخی از مشاغل که از دیزل ژنراتور استوک استفاده می کنند ممکن است تیم خدماتی یا نگهداری نداشته باشند. فقط نگهداری بصری انجام می شود. تعمیرات محدود انجام شده است و تجهیزات به همان صورت فروخته می شوند.
  • دیزل ژنراتور دست دوم همچنین می تواند شامل مواردی باشد که با فروشندگان قطعات غیر استاندارد ساخته شده است.
  • فروشندگانی که طیف کاملی از خدمات فنی را ارائه می دهند ، مکان خوبی برای خرید دیزل ژنراتور استوک هستند. بسیاری از آنها قبل از فروش تجهیزات، تست دقیق و تعمیر ژنراتور دست دوم را انجام می دهند.

ژنراتور گاز سوز استوک

جهت خرید انواع ژنراتور دیزلی و گازسوز یا گازی با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین کارشناسان ما در بخش مهندسی آماده مشاوره رایگان جهت خرید دیزل ژنراتور استوک با شما میباشند.

خدمات اضافی: آسان ژنراتور یک شرکت تولید کننده ژنراتور با خدمات کامل و مدرن است. بعد از اینکه یک ژنراتور پیش فروش وارد شرکت شد ، تمیز می شود ، مورد بازرسی قرار می گیرد و باید قبل از فروش، بازرسی 31 مرحله ای را پشت سر بگذارد. ما می توانیم ژنراتورها را ارتقا داده و خدمات اضافی ارائه دهیم. هنگامی که ژنراتور برای مشتری ارسال می شود ، نیروهای آماده جهت نصب و راه اندازی آن آماده است.

متخصصان آگاه ما می توانند نیازهای شما را ارزیابی کرده و شما را جهت خرید دیزل ژنراتور استوک یا نو مناسب راهنمایی کنند. پشتیبانی پس از فروش ما شامل خدمات نصب و نگهداری در سرتاسر ایران است. قراردادهای تعمیر و نگهداری از جمله تست بار در دسترس هستند. کلیه قراردادها متناسب با نیاز مشتری تنظیم می شوند. ما همچنین مشتریانی را که نیاز به عیب یابی یا نگهداری در ژنراتور های تولید برق اضطراری هستند ، می پذیریم.

برای فروش و تحویل یک دیزل ژنراتور استوک مناسب ، هدف اصلی شرکت تحویل ژنراتوری است که دیگر هیچ نگرانی جهت تامین برق دائم کار و یا اضطراری نداشته باشند. شرکت هایی که در زمینه ژنراتور خود را متمایز می کنند ، خدمات اضافی ارائه می دهند که دانش و استانداردهای پشتیبانی برای مشتری را تامین میکنند. چرا که اکثر شرکتها و فروشگاه های ژنراتور تجربه کافی نداشته و کار تعمیرات ، نصب و راه اندازی استاندارد انجام نمیدهند.

موتور ژنراتور استوک

اهمیت نگهداری مناسب ژنراتور: تعمیر و نگهداری ژنراتور شامل تست بار است. تمام اجزای مکانیکی و برقی / الکترونیکی یک زمان کارکرد پیش بینی شده دارند. به منظور رعایت دستورالعمل ها ، باید برنامه تعمیر و نگهداری مناسب ، آزمایش و تعمیرات دیزل ژنراتور دست دوم انجام شود. باید لیستی از تعمیرات انجام شده، کاتالوگ ها ، قطعات مصرفی بهمراه پارت نامبر ، فروشندگان قطعات و خدمات دیزل ژنراتور استوک خود تهیه کنید.

حتما با یک شرکت قرارداد سرویس و نگهداری ماهانه ببندید و یا نیروهای خود را جهت آموزش آن به شرکت ما اعزام نمایید. همچنین ما میتوانیم آموزش ژنراتور را در محل شما انجام دهیم.smiley

ژنراتور دسته دوم

تعیین چک لیست تعمیر و نگهداری برای تکمیل کار:
تولید کننده هر دیزل ژنراتور بازرسی و نگهداری خاصی را توصیه کرده است. این می تواند به صورت یک چک لیست باشد که به دیزل ژنراتور استوک شما وصل شده یا در دفترچه راهنمای مالک باشد. دیزل ژنراتور دست دوم شما ممکن است کتابچه راهنما یا برنامه نگهداری نداشته باشد. در این مورد ما میتوانیم به شما کمک کنیم. هنگامی که این اتفاق می افتد ، تمام اطلاعات دستگاه را ضبط کنید. سازنده ، مدل و شماره سریال اغلب بیشترین گزینه های جستجو را ارائه می دهد.

ژنراتور دست دوم قیمت

قیمت دیزل ژنراتور استوک: خرید تجهیزات و دیزل ژنراتور دست دوم می تواند سرمایه زیادی در هنگام خرید، پس انداز کند:
دیزل ژنراتور استوک ارزش خود را بهتر از ژنراتور نو نگه می دارد چرا که 20٪ تا 50٪ در اولین سال استفاده از مبلغ خرید را کاهش می دهد. ظرفیت دیزل ژنراتور دست دوم مورد نیاز را به درستی اندازه بگیرید و از ژنراتور با ظرفیت بالا استفاده نکنید. سوابق تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور استوک مورد نظر را بررسی کنید. جهت استعلام قیمت و خرید دیزل ژنراتور دست دوم با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

مارا با ذکر پیشنهادات و انتقادات خود یاری فرمایید. با تشکر از مطالعه شما ، شرکت آسان ژنراتور دانیال فعال در زمینه :

  • خرید و فروش دیزل ژنراتور
  • تعمیرات تخصصی انواع مدلهای دیزل ژنراتور
  • برق صنعتی-اتوماسیون برق-تابلو برق
  • برگزاری کلاسهای آموزشی دیزل ژنراتور
  • تامین قطعات برقی ، مکانیکی و لوازم یدکی دیزل ژنراتورها با خدمات پس از فروش 10 ساله

به روز رسانی 99/9/17

ndcg Ckvhj,v hsj,;


لطفا جهت دریافت کاتالوگ بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

برچسب ها _